מאמר מאת: יעל אברהם
אנשי חינוך ומטפלים מתמודדים לא פעם עם תופעות של דחייה חברתית
בקבוצת בני הגיל, בכיתה, בבית הספר, בתנועת הנוער וכדומה.
במקרים רבים מלווה הדחייה החברתית בתופעות קשות, כמו נידוי וחרם,
לעג מתמשך, הצקות ואף התעללות מילולית וגופנית.
מאמר מאת: יעל אברהם
אנשי חינוך ומטפלים מתמודדים לא פעם עם תופעות של דחייה חברתית
בקבוצת בני הגיל, בכיתה, בבית הספר, בתנועת הנוער וכדומה.
במקרים רבים מלווה הדחייה החברתית בתופעות קשות, כמו נידוי וחרם,
לעג מתמשך, הצקות ואף התעללות מילולית וגופנית.
מעבר למדינה חדשה מאתגר את כל בני המשפחה, אך עבור ילדים ובני נוער, האתגר החברתי עשוי להיות משמעותי במיוחד. בעוד שמקובל לחשוב שילדים 'מסתגלים מהר',
מיכל וימר, מומחית לפענוח ציורי ילדים והדרכת הורים, כותבת לנו כאן בהתבוננות מושכלת על כוחם של הילדים המופנמים ובקושי שלהם להשתלב בחברה מוחצנת, סובבת מדיה וריאלטי והדבר
מאת: נופר ירושלמי ספדה. המרכז החברתי- מומחית תחום למידה חברתית. נתינה היא אחת המיומנויות החברתיות החשובות ביותר, והיא הרבה מעבר למעשה של נדיבות. למעשה, מחקרים
נכתב ע"י: ד"ר אנאבלה שקד אומץ הוא לא רק היכולת להתמודד עם אתגרים גדולים ומצבים דרמטיים. הוא מתבטא גם ברגעים הקטנים והיומיומיים, שבהם אנחנו נדרשים
מאת: נופר ירושלמי ספדה. המרכז החברתי- מומחית תחום למידה חברתית. איך נוביל את ילדינו להצלחה חברתית? ומה תפקידנו ההורים והמורים בפיתוח היכולות החברתיות? מחקרים עדכניים
מאת: נופר ירושלמי ספדה. המרכז החברתי- מומחית תחום למידה חברתית. מוטיבים של אור וגבורהנמצאים לא מעט בעולם החינוכי והטיפולי. המסר המרכזי הוא מוטיב הגיבור –
מאת: נופר ירושלמי ספדה. המרכז החברתי- מומחית תחום למידה חברתית. האם אי פעם עצרתם לחשוב איפה כל החברים מהעבר שלכם – מהצבא, מהלימודים, מהילדות? רבים