פיתוח מיומנויות חברתיות באמצעות זיהוי סוגי טקסט


“מאמר זה מציע כלי לפיתוח מיומנות חברתית אצל ילדים ובני נוער, המבוסס על ידע שנרכש במסגרת לימודיהם
בבית הספר היסודי: הבחנה בין סוגי טקסט. בהרחבה מן ההקשר הלימודי להקשר החברתי, ניתן לומר כי בדומה
להיכרות עם מבנה טקסט כתוב, המאפשרת לקורא לנבא את התפתחות הטקסט ולהבינו בצורה טובה יותר, כך
גם זיהוי של סוג השיחה הדבוּרה, מאפשר התאמה טובה יותר לסיטואציה החברתית…”

לקריאת המאמר ” פיתוח מיומנויות חברתיות בקרב ילדים ובני נוער באמצעות זיהוי סוגי טקסט ” באתר פסיכולוגיה עברית לחצו כאן

זיהוי סוגי טקסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים

דו לשוניות אצל ילדים

ד”ר אניטה רום וורדה קרייזר M.A., קלינאיות תקשורת  ספטמבר 2020   כ-40% מהילדים בישראל גדלים עם חשיפה לשפה אחת או יותר. זהו מצב שקיים במשפחות

ראיון חברתי עם גלי בן סירה

ראיון חברתי עם גלי בן סירה, תל אביב, גננת בגן שורשים הדר יוסף. ראיינה: אוריה לוס מיטלמן.   גלי היא גננת מעל 10 שנים במגזר

אבחון וטיפול בדחיקת לשון 

אריאלה פישרונג-עבודי (M.A.) וד”ר אניטה רום   מהי דחיפת לשון או דחיקת לשון? הפה שלנו הוא איזור בו נמצאים אברים שונים (שיניים, לשון, שפתיים, חיך