למידה מרחוק בזמן הקורונה לילדי הגן – התכנית של משרד החינוך

למידה מרחוק –
מסמך חשוב מאד שהוציאה הסתדרות הפסיכולוגים בישראל ב- 18.4.20.

על פי פרסומים בתקשורת, מתווה העבודה לגננות עבור ילדים בגילאי 3-6 לעבודה מרחוק כולל
תוכנית לימודים מקוונת שבה הילדים נדרשים לעקוב אחרי משימות שהם מקבלים מהגננת, לעבוד
בקבוצות ולפעול במרחב הביתי שלהם במשך כל שעות היום, בהבנייה אינטנסיבית ומפורטת לפי דקות.

לדעתנו המקצועית, התוכנית לא מותאמת ליכולות של ילדים בגילאי הגן בעת הנוכחית בשל
סיבות שיפורטו במסמך זה. בפתח הדברים יש להדגיש כי קיימת שונות משמעותית ביכולות הקוגניטיביות,
הקשביות, החברתיות והרגשיות של ילדים בטווח הגילאים 3-6. מכאן שכל תכנית שמוצעת לילדי הגן
צריכה להיות מותאמת לקבוצת הגיל הספציפית, וכן לכלול גמישות ודיפרנציאליות על בסיס הכרות
העומק של הצוותים החינוכיים עם התלמידים והמשפחות…”

להמשך הקריאה לחצו כאן
אשמח לתגובותיכם. נהניתם, החכמתם? שלחו את הפוסט לחברים.

תגובה אחת

  1. שמחתי מאוד לקרוא
    ההתייסות לנושא ואופן הכתיבה כולל ברור
    הייתי רוצה לדעת עוד על ילדי החינוך מיוחד בגנים
    תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים

חיקוי – מבט חברתי

חיקוי – תקציר המאמר הנוכחי בא להדגיש שלחיקוי תפקיד הרבה יותר רחב בחייהם החברתיים של ילדים. החיקוי קשור לצורך של ילדים להשתייך ולהשתלב בקבוצות שמסביבם.

וויסות רגשי בגיל הרך

מהם רגשות? כיצד הם פועלים? כיצד רגשות מסייעים לנו ביחסים החברתיים שלנו? מהו וויסות רגשי וכיצד הוא מתבטא אצל ילדים בגיל הרך? כיצד יכולים הורים