למידה מרחוק בזמן הקורונה לילדי הגן – התכנית של משרד החינוך

למידה מרחוק
למידה מרחוק –
מסמך חשוב מאד שהוציאה הסתדרות הפסיכולוגים בישראל ב- 18.4.20.

על פי פרסומים בתקשורת, מתווה העבודה לגננות עבור ילדים בגילאי 3-6 ל- למידה מרחוק כולל
תוכנית לימודים מקוונת שבה הילדים נדרשים לעקוב אחרי משימות שהם מקבלים מהגננת, לעבוד
בקבוצות ולפעול במרחב הביתי שלהם במשך כל שעות היום, בהבנייה אינטנסיבית ומפורטת לפי דקות.

לדעתנו המקצועית, התוכנית לא מותאמת ליכולות של ילדים בגילאי הגן בעת הנוכחית בשל
סיבות שיפורטו במסמך זה. בפתח הדברים יש להדגיש כי קיימת שונות משמעותית ביכולות הקוגניטיביות,
הקשביות, החברתיות והרגשיות של ילדים בטווח הגילאים 3-6. מכאן שכל תכנית שמוצעת לילדי הגן
צריכה להיות מותאמת לקבוצת הגיל הספציפית, וכן לכלול גמישות ודיפרנציאליות על בסיס הכרות
העומק של הצוותים החינוכיים עם התלמידים והמשפחות…"

להמשך הקריאה לחצו כאן
אשמח לתגובותיכם. נהניתם, החכמתם? שלחו את הפוסט לחברים.

תגובה אחת

  1. שמחתי מאוד לקרוא
    ההתייסות לנושא ואופן הכתיבה כולל ברור
    הייתי רוצה לדעת עוד על ילדי החינוך מיוחד בגנים
    תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים

אוקטובר 24- 1

כמו בכל תחום בחיים, גם בהצטרפות לקבוצה יש דפוסים חברתיים ברורים, ואחת המיומנויות החברתיות החשובות ביותר היא, כיצד להצטרף לקבוצה קיימת. מחקרי Wilson בחנו אסטרטגיות הצטרפות

שוברים את הכללים וכן משחקים

הדלת, שוב ושוב נדחפת, ואינה מרגישה דחויה. החלון, ניצב שקוף, ואינו חש עלוב. כך זה 'לפי הספר'. לעומת זאת לילדים, ישנן חוויות אחרות לחלוטין. מה

ספטמבר 24

מערכות יחסים חברתיות בקרב ילדים ובני נוער מתפתחות על פי מה שניתן לכנות "חוזים חברתיים" בלתי כתובים, המבוססים על ערכים כמו אמון, כנות, שיתוף פעולה