למידה מרחוק בזמן הקורונה לילדי הגן – התכנית של משרד החינוך

למידה מרחוק –
מסמך חשוב מאד שהוציאה הסתדרות הפסיכולוגים בישראל ב- 18.4.20.

על פי פרסומים בתקשורת, מתווה העבודה לגננות עבור ילדים בגילאי 3-6 לעבודה מרחוק כולל
תוכנית לימודים מקוונת שבה הילדים נדרשים לעקוב אחרי משימות שהם מקבלים מהגננת, לעבוד
בקבוצות ולפעול במרחב הביתי שלהם במשך כל שעות היום, בהבנייה אינטנסיבית ומפורטת לפי דקות.

לדעתנו המקצועית, התוכנית לא מותאמת ליכולות של ילדים בגילאי הגן בעת הנוכחית בשל
סיבות שיפורטו במסמך זה. בפתח הדברים יש להדגיש כי קיימת שונות משמעותית ביכולות הקוגניטיביות,
הקשביות, החברתיות והרגשיות של ילדים בטווח הגילאים 3-6. מכאן שכל תכנית שמוצעת לילדי הגן
צריכה להיות מותאמת לקבוצת הגיל הספציפית, וכן לכלול גמישות ודיפרנציאליות על בסיס הכרות
העומק של הצוותים החינוכיים עם התלמידים והמשפחות…”

להמשך הקריאה לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים

וויתור ותיווך לענייני מחלוקות

כתב: משה פולטורק רציתי לדבר איתכם על הנושא של תיווך לילדים במצבי קונפליקט בכלל, וביתר דיוק לגבי הנושא של ויתור לחבר. לאחרונה כשהייתי בפארק השכונתי

להיות חברותי בגיל שלוש

בארבעה החודשים האחרונים עברנו תהפוכות בניסיונות לבנות מסגרת עבור ילדינו. בהתחלה בנינו מסגרת באופן מלא, ואחר כך ניסינו לשלב אותה עם הלימודים בבית הספר, במינונים

קשרים חברתיים בגיל הגן

בימים האחרונים אחד מיסודות האני מאמין שלי התחדדו פתאום – כשקלטתי שלא משנה כמה אבא טוב ואיש חינוך מלומד ומנוסה – לעולם לא אוכל לתת

סטטוס חברתי

התפתחות של יחסים חברתיים בקבוצה (מה זו קבוצה? מאיזה גודל נחשבת קבוצה? מספר אנשים שיש להם מטרה משותפת ושיש ביניהם יחסי גומלין שאינם אקראיים) HARTUP

אבל אני…אוהב להיות בבית

יש ילדים, ממש כמו אריק איינשטיין, שאוהבים להיות בבית. רק בבית. את הילדים האלה לא תראומושכים בשרוולה של אמם, שתיקח אותם לבקר חבר, הם גם