למידה מרחוק בזמן הקורונה לילדי הגן – התכנית של משרד החינוך

למידה מרחוק –
מסמך חשוב מאד שהוציאה הסתדרות הפסיכולוגים בישראל ב- 18.4.20.

על פי פרסומים בתקשורת, מתווה העבודה לגננות עבור ילדים בגילאי 3-6 לעבודה מרחוק כולל
תוכנית לימודים מקוונת שבה הילדים נדרשים לעקוב אחרי משימות שהם מקבלים מהגננת, לעבוד
בקבוצות ולפעול במרחב הביתי שלהם במשך כל שעות היום, בהבנייה אינטנסיבית ומפורטת לפי דקות.

לדעתנו המקצועית, התוכנית לא מותאמת ליכולות של ילדים בגילאי הגן בעת הנוכחית בשל
סיבות שיפורטו במסמך זה. בפתח הדברים יש להדגיש כי קיימת שונות משמעותית ביכולות הקוגניטיביות,
הקשביות, החברתיות והרגשיות של ילדים בטווח הגילאים 3-6. מכאן שכל תכנית שמוצעת לילדי הגן
צריכה להיות מותאמת לקבוצת הגיל הספציפית, וכן לכלול גמישות ודיפרנציאליות על בסיס הכרות
העומק של הצוותים החינוכיים עם התלמידים והמשפחות…”

להמשך הקריאה לחצו כאן
אשמח לתגובותיכם. נהניתם, החכמתם? שלחו את הפוסט לחברים.

תגובה אחת

  1. שמחתי מאוד לקרוא
    ההתייסות לנושא ואופן הכתיבה כולל ברור
    הייתי רוצה לדעת עוד על ילדי החינוך מיוחד בגנים
    תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים

וויסות רגשי בגיל הרך

מהם רגשות? כיצד הם פועלים? כיצד רגשות מסייעים לנו ביחסים החברתיים שלנו? מהו וויסות רגשי וכיצד הוא מתבטא אצל ילדים בגיל הרך? כיצד יכולים הורים

“את לא יכולה לשחק איתנו”

שאלות ותשובות הלקוחות מהפורום הישן של אתר “הגיל הרך” שאלה – מאיה:   היי, בתי בת 3 ויש לה שתי חברות ממש טובות. בזוג הן

הבניית ילדות ותרבות הגן בגיל הרך

הבניית ילדות בגיל הרך – מה משמעותה? דברי פתיחה בכנס השביעי לזכרו של גדעון לוין  בנושא: תרבות הגן והבניית הילדות – הכוחות המשפיעים עליהן, 7.2.2017.

דו לשוניות אצל ילדים

דו לשוניות אצל ילדים – ד”ר אניטה רום בישראל כ-40% מהילדים גדלים עם חשיפה ליותר משפה אחת. זהו מצב שקיים במשפחות שאחד או שני ההורים

ראיון חברתי עם מאיר סידי

מאיר סידי, גנן חברתי “בתור גן חברתי יש בגן שלנו פחות תכנים ואנחנו שמים דגש על האספקט החברתי. אנחנו גן מאוד מדבר: הילדים משתפים רבות

אני רוצה שהילדים שלי יהיו כמוני

מאת: ד”ר עדה בקר תחילת גידול הילדים שלנו היא נקודת מפנה רצינית ביותר בחיינו. זה הרגע שבו אנחנו בודקים מחדש את המהות, הקיום, ההצלחה, הכשלונות,