המשחק מטפח את היכולת המילולית, מאפשר התנסות בביטוי רגשות,
מעודד שיתוף ומפתח יכולת לשים לב לרגשות הזולת.
כדאי לשוחח עם הילד על הרגשות ולהמשיך את הדיאלוג גם אחרי המשחק.
היכנסו לקישור כדי ללמוד איך לעמיק את הדיאלוג במהלך המשחק ואחריו.
המשחק מטפח את היכולת המילולית, מאפשר התנסות בביטוי רגשות,
מעודד שיתוף ומפתח יכולת לשים לב לרגשות הזולת.
כדאי לשוחח עם הילד על הרגשות ולהמשיך את הדיאלוג גם אחרי המשחק.
היכנסו לקישור כדי ללמוד איך לעמיק את הדיאלוג במהלך המשחק ואחריו.
כישורים לקשר חברתי-3 בערכה אחת- למידה. משחק. הערכה וכתיבת תכנית עבודה חברתית.הערכה משלבת בין למידה למשחק בהתייחסות למושג "כישורים חברתיים".
על הילדים לחקות במדויק את תנועת האצבעות שעל הקלף עדשמרכיבים רביעייה. מפתח מוטוריקה עדינה ומחייב ריכוזותשומת לב לפרטים קטנים.
משחק זכרון. בכל פעם שהילד הופך זוג כרטיסיות זהה, אחת משלושתהחיות יזמינו אותו לעשות תנועה נעימה המרגיעה את הגוף. למידת התנועות תלווה אותו במשך היום ולפני השינה.לדוג':
משחק המאפשר לילדים לברר מה הם באמת רוצים ומפתח יכולת ביטוי.מה אני רוצה לאכול לארוחת ערב? מה אני רוצה להבטיח ולקיים?
המקבילה של "סולמות נחשים" עם ערך מוסף:
מרכיבים רביעיות על ידי חיקוי מדויק של הפרצופים שעל הקלפים,ללא מילים וללא עזרת ידיים.מפתח תקשורת בלתי מילולית וקריאת הבעות הפנים.תוכלו לקרוא עוד בלחיצה כאן.
המשחק מורכב מ 10- רביעיות, שכל אחת מהן מייצגת ארבע תכונות טובות. לכל אחד מהילדים האלו יש קלף אחד נוסף המייצג תכונה
היכנסו לאתר ולימדו על המשחקים שהוא מציע. חלקם מתאימים לגילהרך וחלקם לגילאי בית הספר.
היי, תרצו להעמיק עוד לעולם המיומנויות החברתיות?
לקבל כלים, ידע, הכשרות ומענה מקצועי?
הקליקו למידע נוסף