"מאמר זה מציע כלי לפיתוח מיומנות חברתית אצל ילדים ובני נוער, המבוסס על ידע שנרכש במסגרת לימודיהם
בבית הספר היסודי: הבחנה בין סוגי טקסט. בהרחבה מן ההקשר הלימודי להקשר החברתי, ניתן לומר כי בדומה
להיכרות עם מבנה טקסט כתוב, המאפשרת לקורא לנבא את התפתחות הטקסט ולהבינו בצורה טובה יותר, כך
גם זיהוי של סוג השיחה הדבוּרה, מאפשר התאמה טובה יותר לסיטואציה החברתית…"
עידוד מיומנויות משחק דמיוני אצל ילדים
מאמר חשוב של איריס פינק-קרוננברג המתאר את חשיבותו של המשחק עבור התפתחותם של ילדים צעירים, בדגש על משחק דמיוני ומתאר עקרונות עבודה לעידוד מיומנויות של