למידה רגשית-חברתית- איך הופכים אותה למוצלחת?

מאמר מאת: ד"ר איריס ברכוז

"הוא לא פנוי ללמידה, היחסים והריבים בבית מטרידים אותו"
"התלמיד שלי מתקשה מאוד לשלוט בעצמו מול תסכולים. הוא מתפרץ וכך מרחיק מעצמו את ילדי
הכיתה ולא מצליח להשתלב."

"המורה צועקת כל היום ובתי ממש לא נהנית להגיע לבית הספר"
"כבר שבוע שבתי מתלוננת שמציקים לה בביה"ס ובכל בוקר היא טוענת שכואבת לה הבטן והיא רוצה להישאר בבית".
משפטים אלו חוזרים ונשמעים שוב ושוב. למעשה, הם מבטאים את הקשר ההדוק בין יכולות וכישורים
של שליטה עצמית, וויסות רגשי ומיומנויות חברתיות הן של הילדים עצמם והן של המבוגרים הקרובים להם
ובין שגשוג בכל התחומים, הלימודי, הרגשי, החברתי והבינאישי.

 

להמשך קריאת המאמר מאת איריס ברכוז לחצו כאן

אשמח לתגובותיכם. נהניתם, החכמתם? שלחו את הפוסט לחברים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים

צהרון אוהב חברים

חשיבות התפתחות הכישורים החברתיים בגילאי הגן ותפקיד מובילת הצהרון ביצירת אקלים חברתי מאת: נופר ירושלמי- ספדה, יועצת חינוכית ומנחה חברתית. כישורים חברתיים כוללים מיומנויות המאפשרות

היי, תרצו להעמיק עוד לעולם המיומנויות החברתיות?
לקבל כלים, ידע, הכשרות ומענה מקצועי?
הקליקו למידע נוסף