בחיפוש אחר גן ילדים? האתר שיעזור לכם לבחור נכון יותר

מהיום הורים לתינוקות ופעוטות יכולים למצוא גן ילדים בקלות באזור מגוריהם ולקרוא חוות דעת אמיתיות של הורים מהגן. אתר בדרך לגן הוא מיזם אינטרנטי חברתי הממפה להורים את כל המסגרות לגילאי לידה עד שש שנים באזור מגוריהם. האינדקס המעודכן כולל גנים ומשפחתונים פרטיים, מעונות יום וגני עירייה ומסתמך על שיתוף מידע בין הורים מכל חלקי הארץ. צפו בכתבה על  בדרך לגן ששודרה במהדורת החדשות.

יעל אודם, כתבת החינוך של חדשות 2, סיקרה את אתר בדרך לגן לאחרונה במהדורת החדשות:

אמא יקרה, חשוב שתדעי שמעכשיו את יכולה להשפיע על הסטנדרטים בגני הילדים בישראל. הכירי את אתר בדרך לגן, ״הבוקינג של גני הילדים״. קראי עוד בלינק: bit.ly/2EFGSou . מהיום הורים משתפים חוות דעת על הגן של ילדיהם, ועוזרים להורים אחרים לבחור את הגן הנכון ביותר עבור ילדם.

פורסם על ידי ‏בדרך לגן – הורים ממליצים על גני ילדים‏ ב- יום שלישי, 7 באוגוסט 2018

 

כיום, חשיבות החינוך בגיל הרך כבר ברורה להורים רבים. הם מחפשים לילדיהם גן שיהיה קרוב לבית, שתהיה בו חצר משחקים ושיהיה מבוקר ומאושר. הם רוצים צוות מנוסה, גישה חינוכית בולטת, יחס חם ואוכל בריא. ובעיקר הם מחפשים דרך אמינה ובטוחה למצוא את זה.

בישראל, היעדר פיקוח ממשלתי או ציבורי על מסגרות חינוך לגילאי לידה עד שלוש, הופך את משימה חיפוש גן הילדים למסובכת. מעבר למגוון הרב של מסגרות החינוך הפרטיות, הקושי האמיתי טמון בחוסר היכולת של הורים לקבל במרוכז מידע מהימן ומעודכן על כל גני הילדים באזור מגוריהם. למעשה, עד היום הורים רבים נאלצו לבחור גן ילדים בהסתמך על פיסות מידע שהצליחו לדלות משיחות אקראיות עם הורים בגינות שעשועים, ומפוסטים ושרשורים במדיה החברתית.

באותו קושי נתקלו גם יזמי אתר בדרך לגן, שלושה הורים צעירים ממרכז הארץ, וזה הביא אותם להקים את אתר בדרך לגן – אתר אינטרנט ראשון מסוגו שמרכז את כל מה שהורה צריך לדעת בעת חיפוש ובחירת גן מתאים עבור ילדו. האתר ממפה להורים את כל מסגרות החינוך לגילאי לידה עד שש שנים באזור מגוריהם, לצד המלצות אמיתיות של הורים אשר ילדיהם שהיו בגן. האתר כולל גני ילדים, פעוטונים ומשפחתונים פרטיים, מעונות יום וגני עירייה.

אינדקס גנים מקיף ומעודכן, מנוע חיפוש לפי מיקום

אתר בדרך לגן מציע ממשק ידידותי ומותאם גם לסמארטפון וטבלט. בדף של האתר, ניתן להזין במנוע החיפוש כל כתובת בישראל. בלחיצה אחת, האתר מציג את כל הגנים סביב אותה כתובת. הורים יכולים בקלות למקד את חיפושם על פי גיל הילד, מספר הילדים בגן, יחס צוות/ילדים, סוג הגן ועוד. בדף הגן ניתן לקרוא מידע נוסף ולצור קשר עם הגן.

 

 

 

 

 

סקר אנונימי לדירוג הגן וחוות דעת מהימנות בלבד

בדף הגן, ניתן לקרוא חוות דעת מהימנות של הורים מהגן – לא כאלה ששתלו חברים של הגננת או משפחה של הסייעת – הורים אמתיים שנותנים חוות דעת ענייניות. כדי לוודא כי כל חוות הדעת מהימנות על כל הורה להזדהות דרך חשבון הפייסבוק שלו. הורים אשר מעוניינים להשאיר חוות דעת אנונימית יוכלו רק למלא סקר על פרמטרים כמו תזונה, מבנה הגן והחצר, צוות הגן, ניהול הגן והניקיון.

 

 

 

 

 

 

באתר בדרך לגן – גם ההורים וגם גני הילדים מרוויחים

יזמי אתר בדרך לגן מאמין שלהורים, יש כוח חברתי. הם יכולים להכתיב את הסטנדרטים, את הצרכים והדרישות. באתר בדרך לגן, גן שרוצה ליהנות מהמלצות וחוות הדעת, יצטרך לעמוד בהם. המטרה היא שכולם ירוויחו, כך שהורים ירוויחו גני ילדים מושקעים ואיכותיים יותר ויהיו רגועים שהקטנטנים שלהם בידיים טובות. ומצד שני, הגנים העומדים בתקנים ובסטנדרטים, יקבלו זרקור משלהם – לספר את הסיפור שלהם ולהזמין את ההורים לפגוש מסגרת שעשויה להיות המעטפת שחיפשו עבור ילדם.

לאתר 'בדרך לגן' לחצו כאן

לפייסבוק 'בדרך לגן' לחצו כאן

אשמח לתגובותיכם. נהניתם, החכמתם? שלחו את הפוסט לחברים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים

צהרון אוהב חברים

חשיבות התפתחות הכישורים החברתיים בגילאי הגן ותפקיד מובילת הצהרון ביצירת אקלים חברתי מאת: נופר ירושלמי- ספדה, יועצת חינוכית ומנחה חברתית. כישורים חברתיים כוללים מיומנויות המאפשרות

היי, תרצו להעמיק עוד לעולם המיומנויות החברתיות?
לקבל כלים, ידע, הכשרות ומענה מקצועי?
הקליקו למידע נוסף